Terug naar HuisartsenHulp website

Vacature: Doktersassistente in Zeist (Wijk 01 Centrum Zeist)

Plaatsnaam
Zeist (Wijk 01 Centrum Zeist)
Gewenste startdatum
2 april 2024
Aantal uur per week
42 uur

Wie zoeken we?

Een kandidaat die voldoet aan de volgende eisen: • minimaal een mbo-opleiding tot doktersassistent of verpleegkundige. • bij voorkeur een geldige BIG-registratie. • ervaring als doktersassistente, verpleegkundige of verloskundige. • de bevoegdheid om basis verpleegtechnische handelingen te verrichten, voor bijvoorbeeld bloedafname en vaccinatie. • een natuurlijke nieuwsgierigheid naar mensen en het talent om met hen in gesprek te gaan en hen te kunnen coachen en begeleiden. • een goede beheersing van de Engelse taal, vanwege onze internationale klanten. • een geldig rijbewijs en beschikking over een auto. • woonachtig in de regio

Wie zijn wij?

Een grote Arbo dienst– met in totaal 1.500 collega’s – hebben één gezamenlijk doel: een gezond, gemotiveerd en competent werkend Nederland. Die missie dragen wij intern natuurlijk ook uit. We doen niet moeilijk over thuiswerken en flexibel werken is mogelijk. Je werkt in klantteams en krijgt een persoonlijke begeleider (buddy) toegewezen.

Wat ga je doen?

Als PMO-assistent voer je verschillende onderzoeken, keuringen en vaccinatie programma’s uit voor een breed scala aan klanten. Als PMO assistent help je medewerkers die meedoen aan een Preventief Medisch Onderzoek (PMO), een keuring moeten ondergaan of die via hun werkgever een griepvaccinatie aangeboden krijgen. Jij bent degene die verwelkomt, op hun gemak stelt, begeleidt en waar mogelijk de vitaliteit gesprekken voert. Met jouw communicatieskills, empatisch vermogen en levenservaring kun je echt meer betekenen voor hen als het gaat om een goede ervaring. Meer betekenen doe jij iedere dag weer op een andere manier. Zo kan het zijn dat je in de ochtend bij een klant bent voor keuringen of gezondheidsonderzoeken. En in de middag op een andere locaties vitaliteitsgesprekken voert met medewerkers. Werkzaamheden waarin je alle branches tegenkomt, alle typen mensen en waarin je dus heel veel verschillende gesprekken hebt. Je heb frequent overleg met je team en de medewerkers van het projectbureau over de werkverdeling en agenda voor de komende weken. Je stemt wekelijks met de A&O adviseur zaken af rond PMO projecten en houdt de administratie nauwkeurig bij. En de week erna? Die kan weer heel anders verlopen. Je agenda wordt gevuld, maar gelukkig wel vooral met leuke, interessante dingen. Als PMO-assistent vorm je een team met drie ervaren collega’s. Jullie werken heel zelfstandig en veelal bij de klant op locatie. Toch hebben jullie veel contact om de werkzaamheden onderling af te stemmen en elkaar op de hoogte te houden van wat er bij klanten speelt. En naast je eigen team heb je ook regelmatig contact met keuringsartsen, medewerkers projectbureau (zij plannen jouw agenda) en A&O adviseurs.


Solliciteer direct!

Wil je solliciteren op deze vacature? Schrijf je hier dan gratis in en reageer direct!

Schrijf je vrijblijvend in